Tankstationposter quarantaine terugkerende reizigers

17 aug 2020

Op verzoek van de overheid heeft NOVE posters beschikbaar gesteld aan de leden van NOVE met tankstations (1.600 bemand en onbemand).

Deze poster spreekt de terugkerende reiziger uit corona risicogebieden aan met het nadrukkelijke verzoek 14 dagen in quarantaine te gaan.

Het verzoek van de overheid luidde als volgt:

‘Door een opleving van het coronavirus verandert het Nederlandse reisadvies voor een toenemend aantal Europese gebieden van code geel naar code oranje. Reizigers uit deze landen krijgen het dringende advies om 14 dagen in thuisquarantaine te gaan zodra zij in Nederland aankomen. De auto is een populair vervoersmiddel om mee op vakantie te gaan. Juist daarom zou een poster in de Nederlandse tankstations enorm helpen om de boodschap over te brengen. Vandaar ons verzoek om de onderstaande poster onder de leden te verspreiden met de vraag het op te hangen.’

coronaposter thuiskomers Schermafbeelding 2020-08-17 om 16.31.16

Scan mij met je mobiel en je komt op de website van de poster.