COVID-19 en de RI&E

25 aug 2020

NOVE-leden voorzien Nederland dagelijks van zo’n 575.000.000 MJ aan energie, dit stond te lezen op pagina 22 van inNOVE-magazine september 2019. Het leveren van deze energie/ brandstof willen we veilig en goed laten verlopen en dit vergt aandacht omdat ze zuinig zijn op onze medewerkers. Om deze aandacht regelmatig en structureel de revue te laten passeren, is risico-inventarisatie en -evaluatie noodzakelijk, wat eigenlijk een continue proces is, in diverse vormen zoals bijvoorbeeld werkbesprekingen. Het regelmatig vastleggen gebeurt in een RI&E.De NOVE RI&E is in 2019 geüpdatet, echter ten aanzien van COVID-19 was hier nog niets voor opgenomen. Dit is gezamelijk opgepakt door de koepelorganisaties ......